Tuesday, June 8, 2010

Bersama Family

Semalam...
Hari yang agak mendebarkan aku...
Misi aku berjalan lancar..
tapi x selancar yang disangka...

Pas balik dari melaksanakan misi...
Aku makan dan tertido sebab sangat sakit kepala...
Dalam kul 3 lebih aunty aku ajak g jalan2 kat jusco...
Aku pon dengan rajinnye...
Ikut la..
hehehehhe...
mak aku dan mak cik aku yang gian nak main gendang

my aunty blanje ( Clean & Clear and Za eye liner)

Malamnye kaMi beramai2 makan kat NZ kat ngan wangsa walk mall tu..
cam ade kenduri lak aku rase bile kumpul ramai2 nie..
heheheheh...

nie la mak aku dan ibunye (nenek aku)


niE la aiR favorite aku teh 'o' ais Laici....

Malam lak aku diserang sakit kepala yang sangatlah sakit...
so..
aku terpaksa tido awal untuk memulihkan otak aku yang macam x ok nie..
sory ye encik askar saye..
xleh nak gayut lame2 smalam...
pape pon saye sayang awak...

1 comment:

aMyErInAiMiE said...

lorh..kamu dok area cni je ke?dkt jela ngn i...i dok setiawangsa..kt mindef.tp jarang la kuar sbb xde geng.huhu.klu kuar pun utk g amek yg tsyg kt atma tu je.hehe

have fun bercuti~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...