Thursday, July 15, 2010

Konvo (antare angan2 dan kenyataan)

aku si penanggur tegar...untuk malam tadi dan hari nie...aku telah mencuba nasib dengan mengisi beberape jawatan yang xde kaitan ngan diploma yang aku ade...mane taw ade rezeki..aku percaya pada takdir...kalau ade rezeki aku..ade lah..so..hanna..jangan kecewa ok kalau tak dapat tu..sebab mungkin ko akan dapat yang lebih baik kan...

InsyaAllah...

ok2..sudahlah mengharap terlalu tinggi...

sejak semalam..aku asyik fikirkan pasal konvo..bayaran untuk konvo,baju konvo,kasut konvo.tudung konvo...dannnnn..DUIT KONVO....banyak gak upe2nye gune duit untuk berkonvo nie ye...
dan sabtu nie bermulalah pencarian barang2 untuk berkonvo seperti kasut dan tudung serta barang2 lain..dan harapan aku..baju yang aku tempah tu..siapla dengan kadar yang cepat..

satu yang membuatkan aku sangat terkilan apabila memikirkan tentang konvo...

sape yang akan ade mase aku konvo nanti?????????
hurmmm....

(angan2) dulu..mase mule2 masuk blaja...aku nak sangat2 konvo..sebab cam seronok je..boleh naek pentas amek diploma dan disaksikan oleh mereka2 yang penting dalam hidup aku...mesti mereka semua berbangga dengan ape yang aku dapat..sekurang2nye pelaburan mereka berbaloi....
bile konvo..dapat pakai jubah..dan dapat bunge besar2...pastu dapat bergambar kenangan dengan mereka2 yang aku sayang...bile aku da ade anak nanti..boleh la tunjuk gambar mase aku konvo kat anak2 aku...

hurrmmm...
tapi mungkin semua tu hanya angan2 aku...

(kenyataan) walaupun aku rase mungkin hanya sebahagian angan2 aku tu akan tercapai...tapi..aku tetap bersyukur...sebab..aku masih ade mak yang boleh pergi dengan aku dan tengok saat2 manis itu...dan aku sangat berharap DIA akan turut same mase hari konvo nanti..itu da cukup buat aku gembira...xdapat bunge pon xpe..xdpt bergambar ramai2 pon xpe...

kadang2 kehadiran orang yang kite harapkan da cukup untuk buat kite sangat happy dan hidup kite sempurna...

moge2 semuanye akan menjadi kenyataan...
dan hanna...
jangan terlalu mengharapkan ia..
sebab manusia hanya merancang..
dan Tuhan yang akan tentukan semuanye...

Bersyukurlah dengan ape yang engkau ade wahai hana...
Amin...

Semoga hidup aku akan lebih sempurna dengan adenye mereka2 yang menyayangi aku....

Salam...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...