Sunday, April 18, 2010

saye yang tidak sedar waktu sedang berputar

hadoi2...
nie da minggu ke berape pon aku x pasti..
yang pastinye ade lebih kurang sebulan untu
k ke final..

wah...

kagumnye aku bile mengenangkan nie adelah sem terakhir aku d cni..
dan sebab itu jugelah aku terpakse untuk memerah otakku lebih dari biasa...

banyak mende lagi x siap nie...
RP,Audit and BI...
semua x siap lagi...
ade jgak yang x start pap
e pon lagi...
rase2 bile aku nak mule ye...
cam dah buntu gile da nie...

otak aku skang da xde kat si
ni lagi...
da sampai kl balik da..
da ade kat umah..
memikirkan ape yang perlu dilakukan bile tibe bulan me
nanggurku..
sehabisnye paper final terakhir..
aku akan mendapat gelaran baru iaitu
PENANGGUR SEMENTARE...
harap2 sementare je lakan...

mane taw de rezeki terus sambung..
xpon keje..
nak keje ape ek...

adoi...
bersediakah aku untuk bekerje??

apekah bakat yang aku ade??
bakat untuk menekan kalkulator???
bakat untuk memasak??

opsss...
mungkin tidak yang itu...

apakah??

x brape nak pasti la...

ok2..
sudah2 la tu mengarot k..
kat cnie aku nak sertekan gambar mase lawatan dak2 DAT6A POLIMAS
pada 11-14/04/2010 yang lepas..
.
Love u allz..
Walaupon banyak yang kite kne tempuh sebelum bersuke ria kat sane...
aku harap kite semua akan jadikan semua nie kenangan yang manis semasa di POLIMAS..


Gayour


a'an budak baik

kenangan dak2 klas ku

ups...
gedix kah kaMi??
wat eVer..
cHau

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...