Sunday, July 8, 2012

23 JUN 2012

Walaupun entri nie agak lewat untuk di sharekan, tapi x la basi sangat..
Tanggal 23 jun 2012 iaitu dua minggu lepas, aku dah selamat menjadi tunangan orang... Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar..

Majlis bertunang start lepas zohor dalam pukul 2.15.. Perasaan blur , malu2 kucing dan menggelabah semua berganti-ganti macam main pass baton.. Memang tak boleh blah.. Muka lepas makeup mmg cuak badak.. Cuba berlagak cool tapi macam tah pape je..

Bila kedua2 pihak dah start bincang, aku yang duduk di sebalik tabir nie mula la pasang telinga ala2 telinga gajah...


Nie la orang kuat ala2 badang yang kehulu kehilir ikut aku.. Cian dia.. Thankx Dalila..


Hehehehehe.. rase lepas nie nak lompat2 atas pelamin...Boley???

Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.. Setelah 6 tahun kami kenal dan membesar untuk kenal dunia sama2 akhirnya kami up setapak lagi InsyaAllah...


Thankx untuk semua yang bersusah payah untuk majlis nie.. Jasa korang semua tak mungkin aku lupakan...
 


And last....

2 comments:

miSz tUna said...

congrats :) Semoga semua dipermudahkan.. doakan utk saya dan pasnagan pula ya.. amin...

Anonymous said...

salam..nice blog...jemput singgah n follow shoppylegacy.blogspot.com ye, tenkiu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...