Saturday, October 3, 2009

maLang taK bErbaU

betul la ape org kate..malang tak berbau..
kalau bau..dah tentu2 aku x jd cm nie..
org kate semua yg jadi tu..
smua dah tertulis..so..trime la dengan redha...

30 september 2009..dlm kul 1130 lebih cm tu..
kat area taman siswa..aku terlibat dalam 1 kemalangan...
antare moto ngan moto...antare aku dan sorang budak tu..
budak tu kate dia langgar cermin aku j..
tapi yang aku rase,dia langgr hndel mtor aku..
tapi yang penting..budak tu yang bwak laju gile..
geram betul aku...da la nak masuk jalan aku..
laju lak tu..agak2 mase dia amek lesen..
dia membute lam klas agaknye..
geram pulak rasenye...dia xde pape pn..
aku lak yang tergolek2 macam tulang jatuh moto...
sengal betul...se'tertonggeng'nye aku di tengah jalan...
aku terpakse tendang moto sebab dah tindih kaki kiri aku...
bile aku boleh bangun je...
aku terus tanye budak tu..
bawak moto x engok kiri kanan ke...
da la x berenti..maen rempit jek..
alasannye dia kejar bas skolah adik dia..
xde lak aku nmpak bas skolah kat depan tu..
tah la..aku pon tak taw ape yang dia kejar...

pas da tanye dia soklan yang bertubi2...
baru aku rase cam sakit gile kaki ngan tangan aku..
tibe2 kaki cam lembik gile..
ape lg..tertonggeng lagi r aku d tepi jalan..
mujo sempat d sambut oleh na..
mase tu..Tuhan je yang tahu...
ape yang aku pk...call mak dan call abang...
tu je yang aku pk..sejuk je aku rase...
rase cam da x tau nak wat ape...

call2 mak...mak sedih sangat dgr suare aku..
ye la,mane taknye...abah pergi tak sampai 3 bulan..
da aku lak acciden..abang lak..dalila tolong mesej..
terus dia call..aku sempat cakap jap je..
sebab tak tahan gile..pastu aku cm tak taw da nak wat ape..
mujo ramai yang tolong..PA (Pn Ros) pn dtg pas dpt call dr member aku..
nak tunggu ambulan lambat gile..kebetulan hujan br renyai2 time tu..
ade pakcik tu suh bawak p spital dlu..nak masuk kreta seksa gile...
Tuhan je taw..tengah2 jln leh lak terserempak ngn ambulan..
huuuu..lambat...xpe la..p naek kreta lagi cpt..
aku cm agak da x tahan da..

setibenye d hospital..aku cm sangat blur...
nak kuar kreta pn x taw cm ne..
terpakse d tarik oleh member2 ngn nurse kat sane..
cm cacat lak rase x leh wat sndiri..
pastu pe lagi..masuk2 kne cucok..
adeH !!!
pas tu p X ray..agak lame aku tunggu untuk dia org cuci luka aku..
pas x Ray..doC kate xde yang patah...
maklum la..aku kan tulang..
takot gak ade yang terpeleot kan..
huuuu~ so..ape lagi..
datang sorang nurse nie...
dengan ganasnye..
dok tonyoh2 luke aku..
adoi laaaa...ganas tol..
xleh ke wat slow2..saket taw..

pastu..tibe2 je aku dapat taw yang kaki ku kne jahit..
haa???? mimpi ke aku...takotnye....meleleh gak r air mate kan..
takot gile aku..pastu pmbntu tu kate jg risau..
dia cocok dlu bg x sakit baru jahit..
fuuhhhh..lege gile..dengan beraninye aku sempat gak tgk dia jahit...
agak ngeri gak la..tapi yang bagusnye sikit pon x rase sakit..
alhamdulillah...

pastu dapat tahu yang aku blh balik..
sangat lega..syukur...kalo x...
xkan nak tdo spital..x sanggup aku..xmo..xmo..xmo...
balik2..aku dpt taw rupe2 nye baju aku koyak rabak..
TIDAKKKKKK....
mujo baju 2 lapis..
kalo x free show la kat jalan tadi..
heheheh...sedih gile sebab baju tu aku sayang sgt2...
gile2 punye sayang la..
tapi..nak wat cam ne xde rezeki..

balik2 dapat brite gumbira..
sebab ade some one yang sgt aku harapkan dia ade , nak datang...
hehehhe...i'm so happy...happy gegiLe...
keesokannye....org yang aku tunggu2 dtg...
sangat gumbira...dapat lak bantal bucuk baru....hik3...

2 oct 2009..
mak pulak datang...wau..sangat happy..sukenye...
yang paling best..sesampainye mak kat umah sewa aku..
mak peluk and cium aku..
aku cam rase mak sayang gile kat aku..
hik3..jangan marah along and angah..
mak sayang adk lebih..
hik3...
hurm...
k la..
da xde pe nak story..
nak letak gambar luke lak..
kalo rase brani..
tengok la..
tata..
doakan aku cepat sembuh ye...

------------------------------------tangan

siKu

lutut

buku lali

kaki



soaLan ::: betul ke kalo aciden org kate x leh makan telur??

3 comments:

Anonymous said...

teruk yew....
abes tu bdk tu lps je k????
nsb baik takde pape....
miss hana giler....-umi 5j-

A Brother of Four Anis and Two Ahmad said...

huhu..mnakotkan....

haNNa dOnuT said...

adeh..sakit...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...