Monday, September 28, 2009

ting tong

raye dah pun lepas walaupun dalam mood raye lagi...
claSS da start..
sangat bosan..
cuaca skang sgt panas...
membuatkan kesihatan aku cam x betol skit..
dah 2 hari kepale aku nie cm ting tong skit..
tapi nasib 2 hari nie cm baek gak coz ptG xde class..
hari nie terpakse merempit daLam hujaN yang sangat lebat...
malam nie terpakse study subjek yang sangat aku tidak berselera iaitu taX..
hurm..

knape aku cam x leh nak g j gan tax nie..
mesti ade smting yang x kne..
aku dah bnyak kali cube untuk suKekan..
tapi...
ermmmmm..
entah la...

skang nie agak tertekan dengan sekeLiling..
knape nie...
adoi...
terteKannyeeee....

hope pas nie lebih baik...
amin...
nie ade la sKit gambar pagi tadi kami 1 umaH dok tinG toNG kaT umah..
tah knape smUa cam agak buang tebiat..



baru nak raye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...