Monday, December 21, 2009

KITARAN HIDUP SUKA DUKA...

sejak balik dari kedah rasenye x sempat untuk aku tulis blog..
hari nie baru ade mase untuk nak berkongsi pengalaman..

hari tu pas sampai je dari kedah pada 11hb..
aku hanya mampu menidurkan diri..
sebab mase final week tdo aku sangat tdak teratur..
rasa lega pn ade sbb dah habis sem 5 yang sangat susah..
untuk sem 6..tahun depan baru pk k..

hurmm..belum sempat penat aku hilang...
keesokannye terpaksa mengemas bilik yang macam reban sejak peninggalan aku..
satu hari kemas pn belum cukup untuk puaskan hati aku..

dan pada 13hb malam...
berangkatlah aku bersama emak pulang ke terengganu..
wahhh...
lame sungguh tak balik kampung...

pada 14hb..dalam jam 4 pagi..sampai la aku di rumah tok..
sangat penat mengalahkan org yang bawak bas ak rase..
dah la hujan..sejok plak tu...
hehehhe...x sabar rasenye nak tunggu siang..
sebab ade rancangan bersama kembar tersayang...
dalam kul 2 lebih..
jumpela aku ngan kembarku iaitu amoi yuyah..
hik3..
best gile2...
mule2 melawat wanie yang x sakit tu.
pastu..
jalan2 cr selendang..
dan yang paling best..
p makan pizza kat giant..
banyak gile kami makan..
sampai x taw dah nak sumbat kat mane...

keesokannye pada 15hb...
keluar jalan2 lagi..
hehehhe..
kali nie ngan na plak..
puas hati gile sbb dapat makan semua yang aku nak makan..
pagi tu kami singgah kat umah fana sbb ade kenduri abg dia nikah..
pastu...p umah mak no2 makan puding roti..nyam2..
pastu.. p umah na plak makan nasi ngan sup daging..
petang tu plak...
makan sotong,ikan ngan udang celup tepung dekat ngan pantai..
wahhhh....
x habis lagi..
malam tu plak..
makan ikan 3 rase...
heheheheheh....
banyak gile makan hari tu...

keesokannye pada 16 hb...
duk rumah je..
p amek karipap kat umah abg..
and balek umah..
on9..
heheheh....
xsabar nak tunggu balik KL balik..

pada 17hb jam 10 pagi..
bertolaklah kami ke Kuala Lumpur..
yang bestnye member aku iut balek umah..
heheheh..
syok tol...

18 hb...
haaaaa....
sakit tekak aku..
kami ber 3 jalan2 kat times square..
masuk kat cosmo's world..
syok gile...
jerit macam nak terkluar anak tekak...
dan yang paling best sbb blh jumpe Encik Fikri..
heeeee~

19hb
hurmmm...
macam hampeh skit..
hari nie p KLCC..
rancang mule2 nak masuk petrosains..
pastu..x jadi plak..
so..
wat keputusan..
p kat aquaria...
syok mmg la syok..
tapi..
terpaksa menunggu dato2 dan datin2 sampai...
wat ever...
terpakse lak buang masa untuk MENUNGGU MEREKA2...
pape je la..
yang penting sangat TAK HAPPY SEBAB RASE CAM WAT KJE BODOH..
hello...tolong la faham time2 cuti skolah nie sangat ramai orang p jalan2..
so..faham2 la...xkan tu pn nak kne bagi taw..
dan tlg jangan amalkan wat muke tak bersalah bile dah wat salah k..
dengan kata maaf pn dah memadai untuk pulihkan keadaan..

20hb...
setelah diragut kegembiraan semalam...
hari nie gembira tu bersama aku kembali...
gembira itu pasti dapat mengukir senyuman..
lunch with Mr Fikri..
and before that, p umah kakak ipar dia kat setiawangsa..
adhlin yang sangat manje dan comel...
mujo la hand bag aku kecik..
kalo besar dah lame aku bawak lari budak tu..

and today 21 st december..
HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVE SIS...
HANA RAHAYU HASHIM...
LOVE U SO MUCH...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...