Thursday, December 31, 2009

TATA 2009

SELAMAT TINGGAL 2009..

Hari Nie 31 dis 2009..
akhirnye penantian aku agak berbaloi...
result kuar hari nie..
amin..
x seteruk yang aku sangkakan...
aku janji untuk last sem nie aku akan blaja lebih rajin...
nyesal aku maen2 sem nie...
hope x akan jadi lagi...

WELCOME 2010..
insyaAllah aku akan habiskan diploma aku pada jun nie...
seronok aku tgk bile mak and abg dapat taw result aku...
aku akan terus wat mereka happy untuk sem 6 nie...
itu janji aku...
InsyaAllah...

Alhamdulillah...
buat tahun 2009 nie..
semua berjalan dengan lancar...
harapan aku 2010 nie akan lebih baik dari 2009...
InsyaAllah...

kat sini jugak..
aku nak memohon AMPUN DAN MAAF jika selama korang kenal aku...
ade salah dan silap yang telah aku lakukan tanpa sedar dan tidak sedar..
Thankx buat semua yang ade ngan aku time susah dan senang ku...
Akan aku ingat budi korang sampai bila2...
Thankx 4 all....

Semoga hubungan aku akan bertambah baik dengan semua orang terutamanye Encik Fikri..
Saya Sayang Awak...

TATA SEMUA..
JUMPA LAGI TAHUN DEPAN...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...