Tuesday, November 23, 2010

Tak de tajuk


sejak keje nie..cam xde mase nak tulis blog..bukak blg pon xtaw nak tulis pasal ape..terlampau banyak sangat nak tulis..semua nak cerita..tapi, mungkin tak semua mende aku boleh share ngan semua orang..so,senang cite x payah la cite..

skang nie dah nak masuk bulan 12 kan..tak lame lagi dah nak 2011..azam untuk 2010 nie ade la dua tiga mende yang dah tercapai..tapi masih di tahap kurang memuaskan..simpan duit!! oh,itu belum terlaksana..sebab aku pon baru je start keje..hehehhe...pape pon aku sukekan keje aku sangat2..

aku dah dapat kenal pasti sebab ape aku suke keje aku..sebab masa aku tak la rase lame sangat..tup2..dah hujung bulan..dan dah nak dapat gaji..time gaji la paling syok..aku rase aku sukekan keje aku sebab aku dah terlampau puas duduk menanggur selame lebih kurang 4 bulan ++..so,tenaga aku dah jadi cam extra untuk bekerja..heheheh..poyo je..tah la..aku pon tak tahu kenape aku suke keje tu..cam sayang lak kalo dapat keje lain..tapi untuk jangka masa panjang..xkan la sampai aku dah bercucu nak keje kat situ..dan alasan itulah yang membantu aku untuk cari keje lain..tapi still cari keje main2..xmo la pening2 kepala fikir nak keje ape..

nie le aku yang berbaju keje..ewah3..cam bangge gile je rase boleh pakai baju keje..kahkahkah..

ok la..upsss..lupe lak...aku ade 3 tag yang tak terjawab lagi..hadoi2..aku cam x larat nak jawab..nanti kalo aku betul2 free,aku jawab k..thankx sape2 yang tag tu..

2 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

smart giler baju keje...
hehehehe...

Hana Fikri said...

hehehhe...mekasih2...cun kan kan kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...