Monday, November 8, 2010

kadang-kadang nak jadi.....

kadang-kadang aku rase nak jadi cam ULTRAMAN
sebab ultraman nie dia besar..dia boleh kuarkan cahaye dari badan dia dan musnahkan musuh dia..senang skit aku nak hapuskan orang2 yang suke ganggu idop aku..
tapi sayang..kuase dia tak lame..kejap je..
so x jadi la nak jadi ultraman...

kadang-kadang rase nak jadi cam SPONGEBOB
sebab dia sentiasa CERIA..susah kan nak tengok spongebob nie sedih..dia sentiasa ketawa..cam xde masalah je..bahagia je aku nengok dia kawan ngan patric..walaupon kawan dia tu cam ala2 je kan..
tapi xsempurna lah pulak idop sebab spongebob nie cam xde sdare mare je..dah la duk lam air..eee...tak idop kot aku kalo 24 jam dalam air...

kadang-kadang aku nak jadi cam SUPERMAN

senang nak g mane2...tak payah aku nak naek LRT nak g keje..terbang je..jimat kos..pastu superman nie kuat..boleh tumbok orang sampai melayang...waaa..syoknye kalo aku leh tumbok orang sampai melayang cam superman..
tapi superman nie seksi le..pakai le sopan sket...

tapi..aku nak jadi diri AKU..sebab aku da cukup bahagia dengan kehidupan aku..biase la 'kadang2' tu..
manusia kan..aku pon dilahirkan tak sempurna same cam orang lain..
kehidupan nie kalo xde cabaran pon x best jugak..
so just be yourself hana


3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

syukur menjadi diri sendiri...

kim yu hee said...

hanna is a good girl..be yourself is better than be someone else..everyone love you because of you. don't become anyone..just be yourself..^__^

ikA'z said...

yes2...
just be yourself..
kita kene bersyukur dgn pe yg kite ade...
heee~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...