Tuesday, September 15, 2009

adakah hari nie akn lebih baik???

morning...
sahur yang tak berape nak best...
just minum nesvita coklet je..
x rase nak makan nasi...

pas sahur,duk depan file "FA"..
sangat bosan...
hari2 kne tengok nombor...
boleh juling mate aku..

semalam merupakan hari yang agak xbrape nak best bagi aku...
hurmmm....
hope today x jd cam smalam la..
xsuke...

rase cam tensyen sgt2..
kenape susah untuk memahami...
tibe2 tringat lagu seventeen (slalu mengalah)..
aku cube tuk baiki dri aku...
tapi knape slalu nmpak salah aku je...
xnmpak baiknye..
atau..
adakah aku nie mmg x pnah wat baik kt dia??

arghhh....
sangat tertekan..
dengan keadaan d cnie yang x brape nak gumbira...

sem nie agak teruk sebab subjek dah susah2..
dah trase kesusahan belajar..
sbelum nie subjek cm maen2 jek..
tapi..
sem nie ngan next sem da x leh nak main..
aku nak blaja tol2..
coz nie la harapan mak ngan arwah abah..
aku sayangkan dia orang..
aku nak buktikan..
wlaupun aku kehilangan abah time aku sangat memerlukan dia...
aku masih boleh berdepan dgn cbaran..

abah..
adik sayang sangat kat abah..
adik akan buktikan yang adik blh..
macam yang slalu abah pesan..
adik kne kuat..
xboleh terlalu bergantung kat orang lain...

al-fatihah buat abah..
adik sangat2 rindukan abah..
buat mak pulak..
adik sayang sgt2 kat mak..
adik akan wat yg terbaik..
tu yang mak harapkan kan...
angah dan along..
adik akan wat ape yang angah dan along suruh..
jangan brenti blajar..
ye...
kalau ikutkan hati..
xde niat dah nak teruskan..
tapi..
atas nasihat along ngn angah..
adik terusakn jugak..

aku perlukan seseorang yang sangat memahami aku sekarang...
hope..
xakan d sakiti lagi..
aku x suke di bebel..
aku x suke jugak d marahi..

p/s: thankx 4 all mY friends..exp, my house met yg gEla2..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...