Wednesday, September 2, 2009

keNapE jaDi caM niE..

dari satu peristiwa ke satu peristiwa..
akn timbul satu demi satu masalah..

sangat tensyen dengan keadaan sekarang..
xtau nak ckp cm ne...
kepale aku cam serabut sgt..

kenape ade manusia yang di wujudkan d dunia nie spt tu..
tensyennye rase...
p class pon..
blh tensyen..
bukan sebab subjek yg aku blaja tu..
tapi sebab penghuni d dalamnye yang sentiase bermasalah..

aku ingatkan bile dah masuk sem 5 nie..
semua budak klas aku akn berubah..
tapi org yang x harapkan dia berubah..
dah berubah pas balik praktikal..

dulu...
seorang yang pendiam..
dan sangat baik..
blh d katekan aku hormat dengan care dia yang tenang bile hadapi masalah..
tapi..
bile balik praktikal..
semua jd terbalik..
sangat pelik perangai dia...

aku doakan dia sedar ape yang dia buat terhadap seorang kawan aku tu adelah salah...
kenape perlu kite masuk campur hal orang lain???
perlu ke??
kerana sebuah kisah pendek..
terjadi sebuah kisah panjang...

diharapkan..
doa aku d makbulkan Tuhan..
amin...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...