Thursday, November 12, 2009

MENIRU

Entry nie aku tulis dan ku tujukan kpade
PENIRU2 daLam ExaM...
weh kOrang..
ko Ingat ko bLh iDop ke ngaN meNiru laM exam..
ko akan naMpak cerdik di mate orang..
tapi hakikatnye kau tu bodoh..
sebab..
hasil yang engkau perolehi adelah yang x halal...
bukan hasil ushe engkau sendiri..
so..
kalau dapat markah tinggi sebab meniru tu..
XDE MAKNENYE..
xpayah la nak bangge dengan hasil x ori engkau tu..
hahahahahhaah..

x PAYAH LA BERLAGAK OK !!!
menyampah aku...

p/S: gUd Luck exaM syg...jangan tiru2 macam org2 yang suke meniru tu taw...jangan masuk dalam kalangan nie ok ..love U..

2 comments:

Ahmad Muslihin said...

kah3...gelok ak bce artcel ni..
lawok gopp..tp bese final mne ade org niru doh...cri maut r hana ey...
xpsl2 kne buang ekg..

haNNa dOnuT said...

huuu..ye la mulenk..mane taw ade gak org yang sanggup meniru kan..tapi x ksah la dia nak tru pon..yang x tahannye adelah...blh lak nak bangge2 dpt result sgt bagos tu...haaa....korang da nak abes fnal kan..kami kat cnie x start lagi fnal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...