Tuesday, November 10, 2009

be strong

hana..
kau kne kuat hadapi semua nie...
kadang2 hati aku slalu kate..
*kalaulah abah masih ade*
aku tahu..
x sepatutnye aku terdetik untuk ckp cam tu...
tapi..
kadang2..
sedih tu dtg..
dan x nak pergi2..
aku percaye..
setiap masalah tu akan selesai 1 hr nt..

skarang..
otak aku sangat bercelaru...
berpusing2...
mood pun cam xde untuk gelak2..
mungkin kah aku akan terus cam nie??
sampai bile??
mungkin sampai bila2...
hana x sekepoh dulu..
dan x seriang gumbira macm dulu..

mungkin tu care aku memikirkan jalan penyelesaian..
aku salalu pk kan hal tu..
sehinggakan mengganggu semua mende dlm idop aku...
oh no..
teruk betul..
x sangka sungguh aku..

tdo lak..
sgt x menentu..
ikut sedap aku je...
arghHHhhhhHhhhhh......
sampai bile nak jadi cam nie...

kepade kwn2 aku..
maafkan aku...
sebab aku bad mood 2 3 hari nie..
maafkan aku...
xde niat untuk sakitkan hati korang..
tapi..
sebabkan masalah bengong nie...
aku jd mengong..


~aku yang sangat tertekan~

notes: SELAMAT 3 TAHUN 6 BULAN ABANG..SAYANG ABANG SGT2...THANKX SBB SUDI JADI PENDENGAR SETIA ORG..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...