Wednesday, November 25, 2009

pengorbanan....

hidup nie perlukan pengorbanan...

bekorban...

dan saling memahami...

bertolak ansur...

dan

percaya....

noTe: sempene raye korban nie..next post akn ku crite tentang 'korban'..

6 comments:

..:: 公主FaRRaH::.. said...

idup mmg memerlukan pengorbanan... especially dlm percintaan...
tpi mcm mne lau pengorbann kte x d'hrgai??
mst sket haty sgt2kn...
=]

haNNa dOnuT said...

bkn lam bercinte je kne korban...
lam idop sndir pon kne korban..kdg2 kne korbankan sesuatu yg baik untuk yang lebih baik...

yakuza_145965 said...

korban sbnrnye memberi meaning "suicide" bak kate kamus orang putih keluaran edisi terhad...Ia memberi makne yg amat besar dan sungguh dalam sekali dalam kehidupan harian kita sebagai manusia di atas muke bumi ini..seharusnya, setiap pade kite hendaklah bersyukur ye, bersyukur,,, atas nikmat yang telah kita dapat dan melakukan amal ibadat dan meninggalkan larangannye...adeh...aku dah pening la...nak rehat2 jap...

haNNa dOnuT said...

siapakah anda wahai yakuza??

ikA'z said...

berkorban..
tp x de yg hargai...
saket!

haNNa dOnuT said...

wa...sebenarnye hana terpaksa korban raya hana...so..x balek kl..duk je berdua ngn dak mh mase raye..makan ketupat pon kat umh org je..nak sedih lagi..kueh raye satu pn xde kat umah..kire bekorban gak kot...gadai cuti untuk study..hik3...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...