Monday, August 30, 2010

Jom makan2

salam semua...
rasenye belum terlambat nak share ngan korang semua tempat yang best untuk berbuka..
n3 kali nie aku nak share beberape tempat untuk berbuka yang aku sendiri dah try..memang best r tempat nie..

First skali kat Haven Restaurant .. tempat nie Encik Fikri yang ajak aku pergi..best sangat2...harga pon berpatutan..makan sampai buncit perut...yang paling best kat sini adelah pemandangan mase matahari nak terbenam..time nie kan time nak berbuka...lagi elok kalo amek meja kat tepi skali..cun gile pemandangan..cantik gak kl rupenye..walaupun jem skit time nak ke sane..tapi pemandangan sangat2 cantik..tak rugi la kalo pergi sane..makanan pon sedap2..kuih dia x payah nak kate lah..time aku p sane dulu khamis malam jumaat..ade kebab kot..sedap gile..walaupun nampak cam biase je..senang cite rugi kalo x p makan kat sini..kalo nak wat candle light dinner sangat sesuai lah...
(Thankx kepada Encik Fikri sebab sudi bawak saye kat sini...Sayang Awak)

Tempat seterusnye nie kat PWTC.. Riverside Cafe .. Kat sini ade macam2 makanan... harga dia mahal skit la bagi aku yang tak bekerja nie... makanan banyak sangat..paling sedap aku makan roti istimewa..aku x sure ape yang istimewanye...tapi sangat sedap..kene lak ngan kambing masak ape tah...sedapnye tak payah nak crite la... selain tu ade kambing panggang,sate,nasi ayam itik,nasi minyak,tempura,sup,ABC,otak2,and macam2 lagi lah..kalo bajet korang Rm50 abv bleh la g makan kat sini...tempat smayang pun ade disediakan..pas smayang leh sambung makan lagi kalo nak..kalo yang xde kereta pon leh datang sini..tapi kne la naik train atau teksi...berbaloi la kalo p kat sini..aku bace kat bner dia kate ade lebih 250 jenis makanan kat sini...makan la korang sampai buncit perut..tapi berpada2 la yep...

Tempat seterusnye nie kedai mamak je..heheheh...NZ Curry House .. bnyak kot cawangan dia..tapi yang aku p nie dekat ngan wangsa walk and carrefour... makanan best2 gak.. kalo korang layan mkn kat kedai mamak..boleh la try..harga agak berpatutan.. bagi tekak aku yang tak brape nak memilih nie..ok la jugak makan kat sini..

tu je yang dapat aku share wat mase skang...sebab yang lain2 semua berbuka kat umah..mak masak lagi sedap..kepada yang tak dapat makan masakan mak tu..sabar2 lah yep..aku dah lalui semua tu dulu..skang time korang lak.heheheh..sabar ye..nanti raye suh mak korang masak banyak2..ganti sebulan time berbuka tu..hehehehe...pape pon..slamat berpuasa skali lagi..Tata...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...