Saturday, August 14, 2010

Puasa

Salam Ramadhan buat semua...

semoga bulan Ramadhan kali nie lebih baik dari sebelumnya...

InsyaAllah...

Baru je 3 hari menjalani ibadah puasa...

Alhamdulillah..

semuanye ok...

InsyaAllah..

kalau ade rezeki..

adelah nanti..

korang semua jangan ponteng puasa taw...
bulan pose nie..
aku x larat nak ke bazar dekat umah nie..
sebab...
x leh nak bergerak lansung...
ramai sangat orang...
paling ramai aku tengok mase first day pose dlu org beli adelah roti john...
sampai kene beratur...
Alhamdulillah puasa tahun nie aku dapat tahan nafsu untuk makan mende bukan2..
berbuka pon ala kadar je..
tu pon dah buatkan perut aku kenyang sangat...

heheheeheh..
aku da x taw nak ngarot ape nie..
ok lah korang..
jangan tinggal pose taw...
Salam...

1 comment:

ikA'z said...

ika pon x penah g bazar lg...
padahal dah 4 hari puasa...
heee... =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...