Wednesday, February 23, 2011

HARI INI

Assalamualaikum w.b.t

Hai..saje je curik mase skit nak tulis blog..skang nie musim aku main game Angry Birds..srius sangat best dan sangat melalaikan aku..duk dalam train sebelum nak p keje pon aku akan main game tu..gile punye penangan r game nie kat aku..adoila..nie semua salah Encik Baju Hijau sebab kenalkan game tu kat aku..hadoi2..Aku nie kalau dah ketagih main game cam nie la rupenye..

Next . . . .

Tadi aku tengok cite kat TV9..Tajuk dia Isteriku Zulaikha..rugi betul kalau tak tengok..Sedih sangat cite tu..Besar betul pengorbanan isteri dia..tak taw la nak cite cam mane..kene tengok sendiri..so boleh la korang search kat mane2 yek..

Heheheh...pas habis cite isteriku zulaikha tu aku tengok lak bang2 boom..klakar gile kot part yang last tu..Bomoh tu kate kat pipi budak yg kene tu ade semut..amek semut tu dengan penuh kasih sayang dan temukan denga ibu bapa dia..hehehehhe...may b x lawak kot dari segi penceritaan aku..but kalau korang tengok sendiri cam nak terburai perut aku gelak..

And aku nak kongsi kat sini satu link yang sape2 minat macam kraf dan nak beli..boleh la melawat blog nie yep..sangat cantik ok..tadi tuan dia dah kuar kat wanita hari ini..comel2 je hasil kerja dia..nie yang rase cam nak beli nie..dan boleh la letak dalam kereta idaman aku..

1 comment:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

letak dalam kete mcm comel jew kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...