Wednesday, September 8, 2010

Salam Syawal Buat semua

SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA...

Seronok aku mengalahkan budak2 yang nak dapat duit raye...
hehehehhe..
pape pon aku nak mintak maaf kalau terkasar bahasa semase meluahkan prasaan kat belog nie..

teruja nak raye??
ye kot...sebab tahun nie aku cm pelik sikit...ape yang pelik??huhuuu...bagi aku pelik la sebab kasut raye aku tahun nie tapaknye sangatlah TEBAL !!
tak pelik ke..seseorang yang tingginye sudah melepasi 170 cm memakai kasut bertumit..ia akan menambahkan lagi ketinggian aku yang sedia ade...
peduli ape aku..yang penting aku teringin gile nak pakai kasut yang bertumit...nie bukan sikit2 punye tebal..kehkehkeh...

walaupon ade sedikt rase tak konfiden dalam diri, tapi aku nak pakai gak..heheheh...
ape pon jadi kne tgu time raye nanti...
baju raye tahun nie biase2 je..aku tak sabar nak pakai baju rame2 ku itu...sabar2...raye luse je...mengalahkan budak2...

ok lah korang...salam syawal buat semua...maaf zahir batin...

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

selamat hari raye...
:)

Anne Boleyn said...

salam..

wow! tinggi nya 170 cm!! hoho kasut raya tu wedges ekk? cepat2 lerr upload gambar raya. hehe :)

btw, slemat hari raya..maaf zahir batin.. :)

p/s: lama nya dah tak datang blog ni.. jemput dtg blog anne boleyn balik kay.. :)

haNNa dOnaT said...

slamat hari raye korang..
hana...tinggi kan.hehehehe...yep wedges..segan lak nak pakai..sbb org tengok pelik je...heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...