Thursday, March 3, 2011

RASA GEMBIRA SAMPAI NAK LOMPAT2

Aku sanggup tak makan untuk war2kan yang aku SEDANG GEMBIRA

Ok2..Aku mulakan story..

Hari nie merupakan hari aku menjadi sasau kerana terlalu bosan tahap tapir sembelit http://www.smileycodes.info..Hari nie aku terpaksa duduk di kaunter yang sunyi lagi sepi.. Elok untuk terapi minda kalau duduk kat kaunter tu.. Kerana dah tak tahu nak buat apa selain berdiri seperti patung chendana, otak aku mula la berfikir macam2.. Sampai tepu otak aku berfikir..

Lepas habis syif, aku rase macam nak sangat2 singgah kat Romp.. Srius hati aku kate baju yang aku cari slame nie dah ade balik !! Nekad gile kot aku selak satu2 baju dalam Romp semata mata nak cari baju tu.. And lastly . . . Jeng Jeng Jeng ! ! ! !

Dah macam kene sawan aku rase mase tu.. Aku boleh lak menjerit dan agak tersipu2 bile semua mate duk pandang..Mesti semua pelik.."Pehal la ngan minah keding nie "..Mesti budak yang tengok aku tu kate "Akak nie tak waras ke tak siuman?? Peduli hape aku orang nak kate ape.. keh3.. Teruk betul perangai..

Rase macam nak lompat tinggi2 je dalam kedai tu dan aku rase macam nak peluk2 akak cashier kat Romp tu.. Mesti dia akan penggal2 kepala aku kalau aku berkelakuan sedemikian rupa http://www.smileycodes.info.. Mungkin akak tu sangat pelik bila dia tengok aku tersenyum seperti babun kenyang.. Tak sempat akak tu nak tanye, aku awal2 bagi taw lat dia yang aku dah cari baju tu dari tahun lepas tapi xde.. So sekarang aku nak beli dan aku telah memilikinya.... Skema gile ayat..

Malam nie ade la org tu tido pakai baju baru..

p/s : maaf lagi skali sebab tulisan hodoh sebab nak cepat..
sebab AKU LAPAR dan nak p makan !!!
Tata

3 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

sukanye...

Cik TeN10 said...

wahh2..sukanya dia..mna gmbr bjunye?..nk gak tgk..msti cntik kan..

Hana Hashim said...

keh3..saye sgt suke dan gumbira...gambar x leh kot share..nanti org laen kate x cntik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...