Monday, March 25, 2013

SHADOW BALIK RUMAH

Tragis sungguh pagi nie.. Bila tiba2 name aku dijerit2 dari bawah... Bile kepala mula menjenguk.. Rupanya anak mucuk mama balik rumah balik...




Nie la anak bucukku.. Shadow...

Isnin lepas ade orang nak bela dia.. Memandangkan kawasan rumah aku yang jiran2nya sangat2 "penyayang" nie tak suka akan haiwan kesayangan nabi... Terpaksa dengan berat hati bagi kat makcik yang nak bela tu... Tapi lepas seminggu dia balik rumah... Pergi ngadu kat walid... Meow meow meow... Nak bagi tahu lah yang dia balik kan... Dah la hitam...

Huk3... Sedih woooo... Macam program bersamamu dah rase..

Dan sekarang dah jadi 3 kucing hitam...



Nah kawww.... Gelap semuanya....

posted from Bloggeroid

1 comment:

Cik coklet said...

salam perkenalan akak...
kucing mmg mcm 2 kan?
saya dekat rumah ada jgk mmlihara kucing....
wndu pula dkt kucing coz skrang dkt Uni...
bst pelihara kucing neh dapt ckp ngan dia wlupun diowng xbleh nak ckp balik kan tp fham apa kta ckp...
hehhehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...