Monday, February 22, 2010

Kesimpulan

TAHNIAH kepada hari-hari lepas

kerana telah berjaya menyempitkan otak aku

dan memerah seluruh tenaga aku

penyataan masalah:

hari2 yang mendatang sangat memenatkan dan hari2 yang mendatang juga mampu mengeringkan lagi badan aku sambil menurunkan berat badan.

kesimpulan pada hari ini :

semakin banyak hari, semakin kurang tenaga aku.

semakin kurang tenaga aku, semakin kering la badan aku.

persoalan :

rase2 bile berat aku nak naek ye??

penyelesaian :

cuba untuk hadapi hari2 mendatang dengan fikiran yang lebih terbuka dan berfikirlah secara +ve. cuba selesaikan masalah atau kerja2 yang menimbon dengan lebih terancang..

4 comments:

Ahmad Muslihin said...

hana...
penyelesaiannya...belilah jus mates...
haha..

Hana Fikri said...

boleh ke lenk??ade ke utk gemok??

Ahmad Muslihin said...

ade laa....
produk pe tah..
p lenk give up doss...
byk je mkn suppliment2 lom ni...
tp g2 gak..
huuuu...

Hana Fikri said...

huhuuu...xpe..cube lagi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...