Saturday, May 22, 2010

BALIK KL



7.46 pm (after maghrib) sabtu 22/05/2010

tiba2 terfikir..
minggu depan time2 nie aku ngan mak mungkin ade dlm ktm otw nak balek KL...
oh indahnya hidup..(poyo je)
saat2 yang aku nanti2kan..
nak balek KL..

tapi..
nanti bile da balek kl..
mesti aku rindukan kehidupan di kedah plak..
mesti aku akan ingat pagi2 bangun..
mesti aku ngan pertner aku (fadz) yang akan bangun paling lambat..
pastu nanti mesti ade org kejut aku tanye nak pesan beli nasi lemak x...
kebiasaannye aku akan pesan nasi lemak 1 ngan milo ais..
pastu sambung tido balek..

dalam kul 10 lebeh baru la bangun..
makan nasi lemak dan on9..
setengah jam selepas makan..
mate mesti nak tido balek..
heheheheh...
ape lagi..
tido la...
heheheheh...
burok betoi perangai..

tu la kehidupan seharian aku di umah sewa time final..
malam baru nak study..
sebab time malam je aku cam Xtra rajin skit...
hehheheheheh...
xsabar nak tunggu sabtu depan..
tu yang penting...

tapi..
sebelum balek..
ade 2 lagi paper..
tax ngan kewangan perniagaan...
hadoi2..
bile ko nak start study ek makcik...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...