Sunday, May 23, 2010

Hari ini Dalam Sejarah

Lokasi : Umah Sewa
waKtu : sepanjang haRi nie....

setelah sekian lame kami x masak ramai2..
hari nie kami ber 6 (aku,fadz,sue,na,d ngan fatin)..
tibe2 buang tebiat nak masak...
(sbenarnye bkn buang tebiat,tapi sbb makcik dpn nie x bukak kdai)
terpaksela katekan..
nak p beli,jauh sgt..
so masakla sndri...

menu hari nie
sadin,sambal,sayur,ikan goreng,sup ngan teh o ais..
sedap beb...
xtipu wa ckp sama lu...

hahhaha...
petang plak..
kami makan ais krim..

petang skit..
kedai mak ck depan nie..
de wat makan2 skit..
ape lagi..
blasah la laksa free..
tapi..
xde gambar la..
hehehhe...

pape pon...
syok sgt hari nie..
petang skit lagi...
study mcm org gile..
maklumla...
semua duk lepak kat depan..
da mcm ade pesta kanak2 riang da kat depan nie...
sebab da tak leh sangat berpisah ngan laptop..
aku terpakse tutu laptop aku cam nie...

hadoi2..
terok betoi aku...


nie la keadaan meja aku yang cam ape pon aku x taw...
study lah sangat..
kalo x leh jawab esok..
x taw nak kate la kan..
malam nie pas mentor..
nak sambung balek study..
tapi..
ape yang penting...
tengok mentor dulu....
cau cin cau....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...