Sunday, May 30, 2010

Sampai KL dah..

ok2...
skang jam menunjukkan kul 11.58 PM..
tarikhnye 30 mei 2010...
da nak habis da kan bulan mei...
lokasi skang...
AKU DA ADEW KAT UMAH DAAAAAAAA...
hehehehe...
semalam tido lam train...
lena ke tak ye aku??
sedar2 da sampai stsyen rawang..
maknenye aku tido dengan lena skali...
tak heran da aku dengan bunyi dan ulikkan kretapi..
tido tetap lena..
tu je yang penting...

smalam sebelum balik..
cam sayang gile nak tinggal member2 aku..
tak taw la nak kate ape..
bile tengok muke dia org..
cam x tahan je nak nanges...
tah bile lagi la bleh jumpe ye...
tapi..
kuatkan smangat dan jangan kuarkan air mate...
yes..berjaye...
tapi lam hati tuhan je taw..
sedih taw...

ok2..
lupekan kisah sedih semalam...
ok..
untuk hari nie..
aku dan abang askarku merantau mencari jalan untuk balik ke umah..
dari destinasi pertame kami iaitu KTM lame..
ala..
tempat amek barang tu..
ups..kecian kaki abang askarku luke akibat daripade terkena tongkat moto orang lain..
isk3..
xpe..
abang askar sayekan kuat..

ok..
perjalanan pon bermulelah..
first..
singgah kedai kain kat Jamek..
ok...
gud..
x sesat..

pastu..
dari jamek nak balek umah abg dia..
kami terpakse mengikut jalan yang aku sendiri x penah lalu..
pergghhhh..
jauh gile...
kematu jgakla pungkoq..
tapi x pe...
aku terus memberi kate2 semangat kat abang askar aku...

akhirnye kami jumpela DUKE...
ffuuuhhhh..
leganye rase...
sebab aku taw dari DUKE...
ade gak la tempat2 yang aku taw..
akhirnye kami sampai ke SETIAWANGSA...
dan singgak di JUSCO AU...
beli2 barang...
dan makan yang sangat banyak..
banya gile aku makan udang..
mujo la xde kesan sampingan yang aku x suke..
huhuuuuu...

pastu singgah amek barang abang askarku
kat umah kakak ipar dia kat dalam kem..
pastu kami pon menuju la ke taman melewati...
dan akhir skali destinasi kami hari nie kat Stesyen LRT...

berpisahla kami di situ..
sedihh..
bile lagi leh jumpe..
walaupon da habis blaja dan da balik kl..
tapi dia bukannye bleh kuar ari2 jumpe aku..
xpe2...

Skang nie..
ape aku nak buat ye...
nak tido..
da cukup da rase..
makan..
pon da cukop...

nak KEJE??
tah la..
cam belum sampai seru je rase...
xpe2..
tu akan diusahakan kemudian..
dan kalau ade rezeki..
ade la...
insyaAllah...
k la weh..
da nak tdo..
ngantok gile2..
TATA..
&
SALAM..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...