Saturday, May 15, 2010

FINAL...

lokasi : atas tempat tido..diletakkan sebuah meja kecil..dan diatas meja tersebut mempunyai banyak kertas yang berselerak dan sibiji laptop..
masa : pada bila2 masa sahaja..(skang kul8.45pm)
tarikh : 15/05/2010

YaAllah..sedarkanlah aku bahawasanya aku akan start final pada isnin nie...
ewah2..syok2 je ko nak senang lenang ye wahai hanna rafydah....
bnyak cntek muke ko..
aku da berjaye lenyapkan nombo maxisku dari berbunyi riang..da slamat mati da hp tu..
skang nie tgu giliran iaitu laptop tersayang...
aduh2...
cam x leh berpisah je kite kan laptop ku sayang...
tapi..
apekan dayeku...
kite terpaksa..
aku nak study..
ko jgn la nak gode2 aku duk on9 lagi..
aku x tergode da..
xpe2..
aku janji..
nanti da habis final..
kite akan bersame semula...

waaaahhhh..
ape yang aku cube mengarot nie..
sengal betoi...

buat minggu lepas adelah hari minggu yang sangat membahagiakan dalam hidup aku..
thankx so much sayang..
heheheheh...


PESANAN TERAKHIR..SILELAH STUDY WAHAI CIK HANNA OIII.......
PLIZZZ LAAAA...................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...