Wednesday, June 2, 2010

AZAM SAYE DI PERTENGAHAN TAHUN


ehem2...
sejak balik nie cam malas betoi nak on9..
letak je laptop kat ruang tamu..
jap2 tutup jap2 bukak..
cam da ta taw nak wat ape..

next week aku nak p amek lesen..
malas betoi rasenye..
tapi atas arahan encik askar aku...
malas x malas...
kne jugak..
nanti encik askar saye cekik saye sampai tercekik...
hehehehhe..
kan encik askar saye..

xpe2..
saye akan pastikan saye akan dapat semua lesen sebelum RAYE pose..
nanti raye leh bawak encik askar ronde2 satu taman..
heheheheheh...

kalo x dapat sambung blaja..
aku da fikir2kan..
aku nak keje..
dan terus keje..
no more blaja (may b la kot)..

kalo bleh sambung blaja..
aku akan blaja betol2..
xmo main2 lagi..
heheheh..

sementare duk umah nie..
aku nak jadi seorang anak yang sangat baik..
nak bangun awal..
nak blajar masak..
nak la kan jadi lebih baik dari sebelum2 nie..

SAYE NAK JADI BUDAK BAIK...
itulah matlamat saye pade post kali nie..

1 comment:

ikA'z said...

semoge berjaya ye cik hanna...
hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...