Thursday, June 17, 2010

Result oh Result lagi...sudah sewel rasenye aku..

ok
aku sudah bosan
bosan
bosan
dan
B O S A N

da 2 malam aku x dapat tido dengan amannye..

dua malam ok..

kalo aku 2 malam tu ibarat cam 20 bulan da tu..

maknenye aku kene ganti tido aku nie nanti...

heheheheheh...

aku dah cukup BOSAN nak tunggu result aku terpampang kat skrin laptop aku...

da lebih 300 kali aku cube..

ok..

300 kali..

bukan 30 kali ok...

cam dah tak de keje sangat aku rase 24 jam depan laptop..

cam hampeh aje...

time nie la ko nak gangguan sane gangguan sini..

terganggu otak aku..

ok...

esok jugak result UPU kuar...

berjaye tak aku??

rase2 susah cam nie jugak ke nak cek UPU esok...

hahahhaha...

tunggu dan lihat je la esok...

kalo jadi gak...

aku tak taw la ape lagi aku nak kate...

moge2 dengan kesabaran aku tunggu result aku nie...

aku akan dapat result yang GEMPAQ...

Amin...

ok la...

cukup la stakat nie aku merapu...

tata...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...