Saturday, June 12, 2010

Warkah buat Abah....

Abah..saat nie adik sangat perlukan abah…adik nak peluk abah dan ceritakan semua bende sapanjang ketiadaan abah…abah..adik da xde pendengar setia dah macam abah…adik tak kuat macam yang abah suruh..dan adik tak mampu nak tanggung semua nie…

Dulu mase mule2 abah pergi,adik ade janji nak jadi anak yang baik kat mak..tapi adik tak dapat nak tunaikan….maafkan adik abah…adik tak boleh jadi anak yang sebaik abah harapkan…

Abah..sape nak bawak adik g jalan2 lagi…semua adik kene wat sendiri…adik tak mampu..adik masih perlukan abah…

Abah..adik takut sangat kalau pergi jauh2 sorang2..abah da xde nak hantar adik..xpe..walaupon abah sangat jauh..abah tetap kat hati adik…

Abah..adik perlukan abah…..perlu sangat…rindunye kat abah…

Adik tahu tak baik untuk adik wat cam nie..tapi adik perlukan abah…..

Abah..adik perlukan abah sangat2..adik sedih sangat…………………………..

2 comments:

Zida ZnS said...

hana syg...
b strong ye...
zda pn alami perkara yg sma..
lg pula, zda anak sulong...
mmg kna survive sniri...
hana msih ada sister2 yg boleh tlg..
jd kuat at least dpn mama hana..
jgn biar mama hana sedih ye...
tke cre owez dear....

haNNa dOnuT said...

thankx zida..kadang2 tu rase tak kuat sangat..kne ade orang bg smangat kat hana...kalo hana sorang2 cam sedih je memanjang..da nak stahun da dia xde...tapi still cam ade..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...