Sunday, September 26, 2010

Versi Hari Raye punye n3


Slamat hari Raye semua ! ! !
walaupon cam agak lambat nak wish...tapi x lambat sangat kot..
Raye tahun nie lebih syok dari tahun lepas,dan tahun lepas...hehehehe...
Tahun nie jugak..walaupon boleh dikategorikan sebagai 'TIDAK LAYAK MENERIMA DUIT RAYE', tapi hasilnye menunjukkan aku nie masih layak menerima duit raye..hehehhe..megalahkan budak2 skolah rendah rasenye...
Tu la dikatakan rezeki Tuhan...
Alhamdulillah...
Tahun nie Raye kat Terengganu...
Best la sebab boleh join BBQ kat rumah Encik Fikri...Boleh main dengan baby amjad lagi..da la idung mancung..comel plak tu..

Raye tahun nie jugak agak tah pape...sebab pagi2 raye aku dah tergolek dari stool...malu tu tak payah nak bagi taw la..mujo yang ade time tu sdare mare je...kalo la yang datang tu jiran2, sah2 aku tak nak kuar umah..

Raye ke 4 dah balik KL balik...Raye ke 5 da ade skit open house kat umah..xde la open sangat..untuk sdare2 je...
Raye ke 10 open house untuk Encik Fikri je..mak buat special untuk Encik Fikri...
Heheheh...Sedap taw mak masak...Ayam Bakar,spaghetti, dan potato salad..

Dan semalam.. mungkin last untuk raye nie...ade skit open house lagi untuk yang terdekat..jiran2 dan member2..maaf la tak jemput semua..rumah aku nie kecik je..nanti kang ade lak kne makan kat tangge...heheheheh~

Ape lagi ye nak tulis..tadi banyak gile mende nak cerite..Haaaa...
Kepade sape2 yang ade FACEBOOK tu kan...dan yang main game CAFE WORLD...
Sile lah bantu membantu aku untuk bagi Gift ye..
kehkehkeh...

opasss...Lupe lak nak mintak maaf Raye2 nie...
Aku, Hana, pemilik blog nie...nak mintak maaf kepade sape2 yang bace blog aku nie andai terase,tersentuh,termarah,terbenci,dan ter yang sewaktu dengannye supaya dapat memaafkan aku..
Kalo korang nak bagi duit raye kat aku..boleh la bagi..supaye aku dapat menambahkan lagi collection aku tahun nie..

dan kepade new followers aku..thankx coz folow blog aku yang tak seberape nie..maaf la sebab tak folow balik sebelum nie..nanti aku folow k..Thankx so much..

Kepade yang membace, nie aku nak bagi sampul untuk duit raya..dalam nie tak ade duit raye taw...cume sampul je...heheheh..Slamat hari Raye semua..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...