Wednesday, January 19, 2011

CUTI TAPI TAK CUTI

Oh seronoknye esok cuti thaipusam.. Tapi sayang.. Aku tak cuti la pulak... So,esok kene la p keje..

Hai la.. Macam2.. Name pon keje kan..Eh korang.. Dengar kate FB
akan ditutup nanti... Betul ke??Ade bukti tak?? Ala.. Nanti da tak boleh la aku main game kebun2 aku tu.. Ape la aku nak tanam lagi pas FB da tutup.. Sedih2.. So may b boleh la berpindah ke twitter kot.. Tu kene tanye Encik Baju Hijau dulu...

Hai la.. (mengeluh je minah nie kan) Aku tak taw la.. betul la kate orang.. Manusia nie rambut same hitam.. Tapi hati lain2.. Kalau dah tak suke kat seseorang tu.. Nampak je kesalahan orang tu kan... Cuba la kenal dulu hati budi orang sebelum nak judge orang tu cam tu la cam nie la kan.. Kite semua same je.. Tak sempurna.. Kita akan jadi sempurna dengan adenye orang sekeliling kita.. So, bantulah orang lain untuk sempurnakan hidup mereka
..

Tibe2 plak teringat lagu SEMPURNA.... (tibe2 jadi sengal) .. Dah2 Hana... Xpayah la ko nak merapu meraban malam2 hari nie.. xde orang nak bace..

Sekarang nie mood aku lebih kepada nak deko bilik.. Ala.. Yang macam Deko Bersama Eric tu.. Kan best kalau Eric boleh tolong deko bilik ngan rumah aku nie.. Syoknye.. Sah2 la pas di deko oleh Eric aku tak akan kuar rumah..duk je dalam rumah.. Dulu kan bile tengok rancangan tu.. Mule la otak aku nie berangan nak macam yang Eric deko tu.. Wahhh.. Syoknye kan3...
Eric, Jemput la datang rumah mak saye ye..

Nie la Eric kalo korang nak kenal.. Thankx hincek googel

Ok..Kalau korang berminat, korang boleh la klik kat sini untuk tengok hasil kerja Eric yang sangat membuatkan hati aku teruja gile..

Sekian.. Dan Selamat Bercuti buat yang Cuti esok..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...