Saturday, July 3, 2010

Saye Yang Bosan

ok2..buat 2 3 hari nie..xde mende yang menarik untuk aku kongsi lam idup aku...duk umah aje...

ok3...bile agaknye aku akan buat perubahan dalam idup aku ek...hurmmm...tah la..aku sendri x sure bile...bila la nak sampai seru nie ek...agak2 aku dapat x sambung blaja??kalau tak dapat..aku nak cepat2 carik keje..xkisah la kje pape pon..janji halal dan mampu untuk aku buat..kalau dapat, aku akan jadi student balik la...so..buatla rutin seperti seorang student...

kalo tak dapat sambung..ingat nak kje biase2 dlu..nanti kalo da dapat kje yang syok skit baru cau..doa2kan aku ye kawan2..semoge aku akan dapat kje yang elok2 dan yang diidam idamkan aku...

semalam setelah puas aku mencari sorang kawan lame aku a.k.a jiran aku mase kcik2 dlu..akhirnye aku dapat gak no phone dia...name dia mira a.k.a meq ya..rindunye kat dia...lame gak aku cari dia..tapi baru dapat no dia semalam..so..aku pun call la dia...sronok rase bile dapat cakap ngan member yang mungkin dah 6 or 7 tahun x jumpe...and..aku dah follow blog dia...smoge ko cepat sembuh wahai meq ya...

minggu depan aku da nak start amek lesen kreta...ade 3 jam ag prktikal..adoi..agak2 bile nak habis ek...lambat lagi ke aku nak boleh dapat bawak kreta??or beli kereta?? tu mungkin lambat ag la kot..nak kje elok2 and beli kereta idaman aku...wahhhh...tak sabar lak rase...

akhir kate...aku bosan menjadi seorang penanggur yang berjaye...opss..

dengar kate bulan 8 nie aku akan konvo..moge2 aku akan konvo brsame2 member2 seperjuangan aku dlu...
dan semoge aku punyer baju tu sempat lah siap..x sabarnye nak pakai baju baru..baru jahit..wahahhaha...and..tak sabar nak pakai baju raye...hehehehhe(poyo je)..

ok lah ye...semoge korang2 yang tak jemu2 bace blog aku nie sentiasa happy and sihat2 slalu...sayang korang...tata...love u allz...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...