Sunday, April 24, 2011

ANGRY BIRDS

wokeh..wokeh..wokeh..

setelah sekian lamenye aku tak tulis blog..tibe2 hari nie tangan aku rase sangat rajin..

p s s s t t t.. p s s s s t t t...p s s t t t t t...

korang..angry birds dah ade yang baru la..

setelah aku menghabiskan angry birds lite, aku jugak dah habiskan yang full stage..


dan skarang..

Angry Birds dah ade yang RIO dan yang SEASONS punyer...


Lagi susah la aku rase.. Dengan penuh kesabaran sampai ke hari nie x lepas2 lagi.. Sakit je jiwe aku..

Yang Angry Birds Rio nie lagi best aku rase.. Sebab burung yang dalam sangkar tu sangat comel..

Yang seasons plak best jugak sebab banyak seasons ade.. ade love2 la..

Senang cite semua best lah.. Rugi kalau tak main.. korang boleh dapatkan angry birds nie kat OVI..

nota kaki : kalau nak main angry birds,
kene bagi dapat 3 bintang
baru la puas hati..

1 comment:

Anonymous said...

adik kakak..tanye kan kpd encik fikri bahawasanye angry bird rio tu dah ada x yg version utk men kt pc nye? lau ada kakak pun ndak jgk yer heheh..bru kakak tau skung ngape adik kakak gemor sgt bermain burung marah yakni angry bird itu... sgt seronok bermain dgn burung ye x adek heheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...