Tuesday, May 3, 2011

MAY COME AGAIN

Haisshhhhh..

Dah pukul 3.09 pagi.. Tapi mata nie still tak boleh lelap.. Macam mane nie.. Esok keje pagi..
Tak pe lah.. Dah alang2 tak boleh tido tu kan, jom story mory . . .

Nie kan bulan May.. So, InsyaAllah bulan nie akan jadi macam2 peristiwa penting.. Suke ke , duke ke.. Lumrah hidup..

Yang terpenting sekali adelah 10 May 2011 nie.. Ade 2 bende yang aku tunggu2 10 May nie.. First skali yang terpentingnye Anniversary aku dan Encik Baju Hijau ku yang ke 5tahun.. and second adelah last day aku kat tempat keje aku skarang..

Walaupun aku taw yang kami x boleh celebrate same2, tapi xpe.. zaman dah moden.. Internet ade,handphone pon ade,3G pon ade .. Rugi la kalau tak gunakan kemudahan yang ade..

And my last day at Kinokuniya.. sedih plak rase.. dah 6 bulan keje.. sangat best keje kat situ.. walaupun penat kan.. adat la.. name pon keje..

And x sabar jugak nak tunggu next week after 10 May..

To be continued . . .

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...