Sunday, May 8, 2011

HAPPY EMAK DAY


Ibu... Ibu... Engkau lah RATU hati KU...

Tapi sebenarnye aku tak panggil pon ibu..Aku panggil Mak a.k.a Mummy...

Sayang mak sangat2.. Happy Emak Day ye Emak ku Tersayang...

Ok2.. Semperna hari ibu nie.. Dan aku masih mempunyai seorang ibu yang tak de sape boleh gantikan tempat dia.. Aku telah membuang tebiat aku.. Hahahahahah.... Tak pernah2 kot aku nak duk dapur wat kek..

Walaupun kek Coklet kukus je.. Tapi dikire sebagai kek jugak...



Tadaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




walaupun kek aku nie cacat skit.. tapi tetap sedap.. hehehe...
sedap la kot !!!

Mak.. Mak kene makan taw sampai habis satu loyang bergoyang nie...

Okey lah.. Just pray for me untuk esok ye..

New place and new job..
InsyaAllah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...