Sunday, June 19, 2011

DRAMA MINGGU INI

Assalamualaikum w.b.t

Setelah sekian lama aku x buka blog nie.. Akhirnya hari nie tangan rase macam gatal nak taip..

Sebenarnya bukan malas nak tulis, tapi sebab intan payung kesayangan aku nie rosak teruk diserang virus2 tah dari mane datangnya.. Tu la kesannya kalau laptop xde anti virus yang bagus.. Habis cerita hantu kak limah aku ilang.. gambar2 pun ade gak yang hilang.. Sedih sikit.. Yang jadi sedih banyak bile seminggu aku terpaksa berpisah dengan intan payung nie.. Macam nak meroyan jugak rupanya kalau hidup xde laptop dan broadband nie ye..

Seminggu jugakla aku mengemas dan menghabiskan novel2 yang tak habis2 duk seru aku suruh bace.. Seminggu nie jugak aku jadi sangat rajin kemas bilik.. Banyak yang dah berubah.. Dari bilik yang banyak barang, jadi xde barang.. Semua buang.. Semak je..

Seminggu nie jugak aku gigih berfikir.. Berfikir untuk masa depan.. Maklumla sejak bergelar penanggur nie, macam2 nak fikir.. Mase terluang tu banyak sangat.. Hehehehe... Dan aku tak pernah menyesal dengan keputusan yang aku buat... Semua yang jadi mesti ade hikmah dia.. Itu yang selalu aku pegang..

Dalam kepala nie macam2 fikir.. Mungkin orang nampak mudah.. Tapi kite yang nak lalui nie rase susah.. Betul la orang kate.. Cakap senang je.. Pakai air liur pn x brape nak luak.. Tapi yang nak buat tu... pergghhhh !!!! Tak tahan tu...

Dah2.. Cukupla aku mengarut untuk malam nie..

And lastly.. Selamat Hari Abah dan Walid kepada ayah2 ku.. Walaupun abah dah xde.. Tapi tetap dalam hati..Love u..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...