Wednesday, May 20, 2009

cInta???

sebenarnye lagu cinte kat bawah nie ade crite tersendiri...
hahahahahahahah...
hanye aku dan seorang kawan aku nie je yang taw...
ade sejarah hitam di sebalik lagu cinta nie...
aku akan ingat sampai bile2...
bile p kroke...aku mesti nyanyi lagu nie...
ade sebabnye...
sebab yang tak mungkin aku akan bg tau orang lain...
sebab...
bagi aku..
biarlah ia menjadi 1 sjarah hitam dalam hidup aku...
hurm....
praktikal oh praktikal...
macam babun je...
tak suke...
sebab......
aku terpakse berdepan dengan orang2 yang amat menyakitkan hati...

kawan???
hurm...
rase xnak jumpe kawan2...
coz...
bagi aku ade kawan2 yang suke AMEK KESEMPATAN !!!!
aku benci kawan yang cam tu...
nak wat baik kat ko pon aku pk 47 kali...
lagi 3 aku pk...
diri Aku...
saYang Aku..
aNd faMiLy aKu...

kEpade kaWan2 yaNg suke menyUsaHkaN tu...
sUdi2 kaN Lah Diri aNda Untuk fIkir gaK pErasaaN oraNg LaIn...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...