Thursday, May 21, 2009

haRi yaNg riAnG riA...

haPynye haRi niE..
seBab saYangkU daTang umaH maLam taDi...
paStu tiDo umaH...(jaNgaN pk bukaN2 La..dia tiDo Luar ngaN aYAh aKu ok!!)
hu2...haRi niE bdaY mY faTher yg kE 53..
haPy bdaY aBah..
maLam taDi paS kEhaDiraN oraNg tErsayaNg..
kaMI 1 faMiLy maKan2..
paS tU aBang ToLong eDit sLide akU...
utk prsent next week..
heheheheheh...

paStu baNgun paGi...
maKan aNd maK,abaH anD mY Love fIkri hanTar aKu p keJe...
huuuuuhuuuu...
kjE la saNgaT...
aKu aDE 15 haRi,haRi bEkerJa laGi kaT cNie..
paS tu haBis La pRaktiKaL aKu niE...
15 haRi tu ibaRat maCam 15 taHun yaNg aMat menyaKitkaN...

kesimpULaN kepaDe cEriTe d aTas ::::: aKu hari niE amaT gEmbiRa seBab aBang daTang umaH aND kje brjaLan dengaN LancAr...aMIn.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...