Tuesday, May 26, 2009

haRi yaNg sEmaKin mEnyiNar

saLam..
haRi seMakin MenyinaR daLam hIduP aKu..
haRi2 mEndataNg taK pUlaK aKu taHu..
daH nak haBis2 pRAktikaL nie..
daPAt LAk Job baRu..
haMpeh bEtoL...
taPi..
aKu aNGgaP seBagaI dUgaaN dan pELajaRan baGi aKU..
heHeHHeeeEEE...

kePalE otaK aKU sKaRang maKin wEng...
bELum staBiL laGi...
Hahhahahahah..
SebabnYe Kje yaNg baNyak mEnghaTuiku...
12 haRi laGi aKU uNtuk meNGWENGkan kePaLe oTak aKU..
hahahahaha.....

maKan pUn seMaKin baNyak seBab haTi gUmbira....
taPi..
aKu raSe...
jIke aKU d bEri peLuanG uNtuk meLempaNg oraNg..
aKAn aKu LepnaG Laju2 sEoraNg kaWan aKu nIe..
daH La menYusahkaN..
taK rEti bErsYukur Lak tu..
baBun bEtuL...

taKpe kO..
naNti taU la pEnangaN maUt daRi aKU aNd faDz..
kaLo kO baNyaK sonGeh JugaK...
taK taU La aKU...

oK La..
XlaRat naK tuLis baNyak2...
neXt timE..
haNNa tuLis laGi..

haNNa saYang FiqRie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...