Monday, July 25, 2011

Strawberry Cake and second Red Velvet Cake

Assalamualaikum..

Sekarang nie musim demam,batuk and selsema.. Salah seorang mangsanya adelah aku.. Sabar2.. Mungkin semuanya ade hikmah.. Malam tadi satu malam aku x dapat tidur sebab tekak sakit.. Pagi nie bertambah buruk bila dapat selsema skali..

Tapi, Bukan itu yang aku nak cerita sebenarnya..

Sabtu lepas dapat request oder Red Velvet dari angah and mak.. So,ape lagi... Jom la tengok hasilnya.. Nie la hasilnya bile buat kek dari pukul 8.00 malam sampai pukul 3.30 pagi ahad tu..
Perrrggghhhhh... Kalah la orang ade kedai...


Hasilnya luarannya xde la secantik orang yang dah pakar buat.. Aku pun nie baru la kek ke 3 aku buat dalam hidup.. Tapi rasa tu aku boleh kate sedap dan korang akan berpuas hati..

Dan malam tu bukan red velvet je aku buat.. Tapi aku buat jugak Strawberry Cake untuk abang askar aku..

Tadaaaa Sayang








Nie pun hasil luaran dia, tak la setanding orang yang kerjanye buat kek..
Tapi bak kate orang, Practise Makes Perfect..
Akan di improve dari masa ke semasa..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...