Saturday, July 30, 2011

Rose Tart dan mengidam SUBWAY

Assalamualaikum..

Semalam kesabaran aku amat2 teruji.. Tuhan je tahu betape bersabarnye aku duk buat Rose Tart nie.. Ewah2.. Tengok gaye macam senang... Tapi macam nak patah pinggang aku nak siapkan satu bancuhan tu.. Xde ke superman or superhero nak datang tolong aku.. Huwwaaaaa.... Sedih2..

Tapi hasilnya sangat2 la seronok.. Walaupun x macam bunga rose.. Tapi sedap.. Hehehhehe... Rupa yang aku hasilkan sangat2 lah buyok.. Malu la nak tunjuk..

sila abaikan gambar

Entah la.. Tak cukup kesabaran betul aku nak hasilkan kuih burok nie.. Raye nie memang tak la nak buat.. Kalau buat pun x akan jadi macam rose.. Tengok la jadi bentuk ape nanti..

Dan hari nie jugak setelah sekian lame aku tak makan SUBWAY, akhirnya ditunaikan oleh abang askar aku..

Disebabkan ade kupon, buy 1 free 1.. Waaahhhh.. Bagus sangat la kan.. Tapi yang mengecewakan aku kalau pegi subway dekat ****** nie satu je.. Hari tu dapat air perisa lipas.. and hari nie pulak air sprite rase air masak xde gas.. Waaahhhhh.. Baik punye.. Serik rase nak beli air kat situ lagi.. Tapi disebabkan aku sangat gelojoh nak makan, xde aku pedulinye rase air macam air mineral tu... Aku sebat aje.. BMT and meatball marinara.. Baek punyeee !!!!

Lame pulak rasenye tak amek gambar dengan Encik abang.. Nie la rasenya kuar makan disiang hari terakhir buat bulan nie.. Bulan depan dah nak pose.. Nanti kang makan tengah2 hari kene cekup pulak.. Okeyla.. Selamat Berpuasa dari kami Hana and Fikri..

4 comments:

Cik TeN10 said...

wahh.. rose tart.. kalau fatin wat jadi bentuk sunflower kot.. hahahh kisah ape pada rupa janji rasa sedap.. hahahh >.<

wahh sronoknye ade org belanja subway.. kite beli sdri je kt sini.. dh tu yg leh makan tuna je..

fadzilah norizan said...

subway mne ni yunk??hehehehe....sodap jerr kuih awk tuh yerr....blog lme de lg...tp blog tu juz nk try to improve writing blog skill...wah,gituuuuuu.....nk jd blogger yg femes...hahahaha...geli mendgrnyerr......blog lme juz personal story......kt blog bru x de pon...byk share info n current issue jerr..hehehehe..slmt b'pose yerr awok.....:)

pija said...

sdapnye tgk!! wah..tgk gmbr korg, pija da rindu si dia da ;p
btw.. ske tgk kek2 yg anda buat! ^_^

Hana Hashim said...

cik Ten10 : xpe2..nanti balik m'sia suh abg hanafiah blanje subway smpai lebam..sane x halal ye yg lain2??

fadz : wahhh...kuih tu sedap..tapi apekan daye..rupe tu same je mcm tuan dia..aku doakan satu hari nt ko akn jd bloger femes ye syg..

pija : kalau rindu si dia, contct2 la kalau blh.. btw..thankx sbb suke tgk kek2 tu..heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...