Friday, August 26, 2011

MAKEUP RAYE AND IFTAR WITH ENCIK ASKAR

Assalamualaikum..May b nie n3 last sebelum raya.. Haaa.. dah nak raye.. Seronoknye..

Raye tahun nie InsyaAllah akan lebih meriah.. Hehehehhe.. Tahun nie boleh makeup ala2 opera cina sebab Encik Askar dah bagi adiah birthday... Seronok sebab boleh pilih sendiri hadiah birthday.. Kan best kalau hari2 birthday aku..

Disebabkan dah lame aku tak main makeup2, so aku pilih untuk nak nie..


dan ini sebagai birthday present


dan pada malam yang sama mende2 nie sampai, Maybelline dengan murah hati bagi aku mende nie !!! Siap pos kat umah lagi.. Thankx Maybelline.. Taw2 je nak raye kan . . .

So, this year and may b sampai next year tak payah dah beli makeup.. Murah rezeki tahun nie.. Amin.. Macam taw2 je aku dah lame sangat tak guna makeup.. Maklumla.. Sejak jadi penanggur, kuar umah pun jarang.. Tak kan nak basuh kereta nak makeup sakan.. Tak ke gile namenye..

So sape2 nak join aku main makeup2, sile angkat tangan tinggi2.. Jadilah pengguna setia Maybelline.. Nanti boleh dapat adiah free lagi..keh3...

Taksub betul aku dengan barang makeup.. Boleh meroyan jap kalau tengok barang2 makeup nie.. Name pon perempuan.. Normal la tu kot..

Nak cite sikit pasal berbuka pose dengan Encik Askar.. Kite orang berbuka dekat sini

Sedap gak makanan dia.. Tamak gile kite orang.. Macam 14 hari tak makan.. Heheheheheh !!!

Gambar bawah nie korang jangan tertipu ok.. Dia nampak rendah SEBAB dia duduk..


Okeyla.. Akhir kate nak kate "SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI" maaf kalau ade salah silap dalam n3 sebelum2 nie.. Kalau ade terguris hati ke hape ke..

SALAM~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...