Thursday, August 18, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY # 1

Salam...

Masuk minggu nie dah minggu keberape belas aku terlepas Wordless Wednesday.. Bile ade mase nak online aje dah hari khamis.. Mungkin every Wednesday aku adalah orang terbusy.. Job semasa adalah membuat Kuih Raya dan Kek.. Walaupun oder tak la sebanyak mane, tapi mampu untuk aku mendapatkan sepersalinan baju raya.. Waaahhhhh... Ayat tak boleh blah..

Dan hari nie merupakah hari Thursday dan aku boleh join Spontaneous Thursday..

Oleh kerana aku seorang penanggur tegar tahap rajin, aku ade cuba masuk satu contest yang dianjurkan oleh Magnificient touch by Mustafa Kamal (Makeup Artist) dan telah terpilih dalam Top 10.. Tujuan aku masuk contest nie ?? Mestilah sebab nak menang dan mencuba nasib dibulan Ramadhan nie.. Hadiah dia Mac Eyeshadow Palette.. Nak beli tak mampu.. So, mencuba nasib dengan mempetaruhkan mata kecilku..

Kat sini aku a.k.a Hana Hashim nak mintak jasa baik korang semua yang rase nak membantu untuk Like pic mata aku yang tak berapa nak cantik tu..

First LIKE SINI

Lepastu SINI (gambar mataku)

Jasa baik korang amatlah dihargai sampai bile2.. Hehehehhe..

nota buku lali : Thankx kpd yang membaca dan yang meng"LIKE"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...